"Door de praktische rapportages per Lelycenter, heeft het management de juiste handvatten gekregen om de nodige verbeteringen inzichtelijk te maken en aan te pakken."
Arend Harink - Sales Manager Benelux, Lely Nederland
Grootschallig klanttevredeheidsonderzoek met inzichten voor de toekomst.
Meer dan 5.500 respondenten
Een duidelijk beeld hoe de naamsbekendheid van de merken zich ontwikkelt. Hier kan Mechan Groep haar marketing op afstemmen en waar nodig bijsturen.
24 nov 2016
Milieudefensie vroeg Prosu Databased Marketing een onderzoek te doen onder agrariërs naar hun kennis en mening met betrekking tot het fosfaatrecht reductieplan.
Algemeen Manager
In 3 weken tijd is 33% van de leden van Agrico telefonisch geïnterviewd.
Een gedegen 0-meting onder klanten en niet-klanten in 4 verschillende landen.
De onderzoeken gaven Cargill een duidelijk beeld van haar huidige imago en de huidige klanttevredenheid. Op basis hiervan voert Cargill concrete verbeteringen door.
Door het opzetten van het klantpanel, altijd een respons van meer dan 25% op online onderzoeken.
Hierdoor heeft Eurofins Agro altijd snel en onderbouwd antwoord op haar vragen.
Ruim 1.400 klanten bereikt in slechts 1 maand.
Prosu heeft alle klanten benaderd zodat zij hun hart konden luchten. Hierdoor kreeg Lely Nederland praktische handvatten om de klantrelaties te verbeteren.
© Copyright Prosu Databased Marketing 2021 | Disclaimer | Privacyverklaring | Algemene Voorwaarden