Onze klanten zijn het bewijs

Lely Nederland

Lely Nederland

"Door de praktische rapportages per Lelycenter, heeft het management de juiste handvatten gekregen om de nodige verbeteringen inzichtelijk te maken en aan te pakken."

Arend Harink - Sales Manager Benelux, Lely Nederland

Corteva Agriscience

Corteva Agriscience

  • Databased Marketing
  • Doelgroepselectie
  • Nationaal Agrarische Database

Altijd toegang tot de gesegmenteerde database.

Prosu draagt zorg voor het up-to-date houden van de database. Hierdoor blijft Corteva haar doelgroep bereiken en is zij volledig ontzorgd in het up-to-date van de adresgegevens.

Corteva Agriscience

De Eendracht

A.V.C. “De Eendracht” U.A.

  • Leadgeneratie
  • E-mailing
  • Afspraken genereren

Een constant leadpercentage van ruim 10%. Deze afspraken waren het startpunt voor vele nieuwe klantrelaties.

De Eendracht

Mechan Groep

Mechan Groep

  • Marktonderzoek
  • Telefonisch onderzoek
  • Naamsbekendheid

Meer dan 5.500 respondenten

Een duidelijk beeld hoe de naamsbekendheid van de merken zich ontwikkelt. Hier kan Mechan Groep haar marketing op afstemmen en waar nodig bijsturen.

Mechan Groep

BASF Agro Nederland

BASF Agro Nederland

  • Nationaal Agrarische Database
  •  
  •  

Altijd toegang tot een doelgroepselectie met ruim 43.300 up-to-date adressen.

Prosu houdt de adressen up-to-date, waardoor de marketing- en communicatie-uitingen van BASF Agro Nederland altijd bij de juiste telers aankomen.

BASF Agro Nederland

SDF Benelux

SDF Benelux

  • Leadgeneratie
  • E-mailings
  • Nationaal Agrarische Database

Een uitmuntende openingspercentage van gemiddeld 36%!

SDF Benelux

Duynie

Duynie Holding

  • Marktonderzoek
  • NPS-onderzoek
  •  

Een extra contactmoment en objectieve feedback door tweejaarlijks een deel van de klantgroep telefonisch te onderzoeken. 

Duynie

Agrico

Agrico

  • Marktonderzoek
  • 0-meting
  •  

In 3 weken tijd is 33% van de leden van Agrico telefonisch geïnterviewd.

Agrico

Alfa

Logo Alfa Accountants en Adviseurs

  • Leadgeneratie
  • Nationaal Agrarische Database
  •  

Afhankelijk van de sector een leadpercentage van 5% à 10%.

Alfa

Cargill

Cargill_Prosu

  • Marktonderzoek
  • Imago-onderzoek
  • Klanttevredenheidsonderzoek

Een gedegen 0-meting onder klanten en niet-klanten in 4 verschillende landen.

De onderzoeken gaven Cargill een duidelijk beeld van haar huidige imago en de huidige klanttevredenheid. Op basis hiervan voert Cargill concrete verbeteringen door.

Cargill

LTO Noord

Logo LTO Noord

  • Marktanalyse
  • Nationaal Agrarische Database
  •  

Een analyse op ruim 21.000 agrariërs in Overijssel en Gelderland.

De marktanalyse vormt een goed startpunt bij het bepalen van de strategie voor de ledenwerfacties.

LTO Noord

Nedflex

Nedflex

  • Leadgeneratie
  • Afspraken genereren
  • Nationaal Agrarische Database

Een gemiddeld leadpercentage van 10%. 

Door de flexibiliteit van Prosu Databased Marketing en Nedflex wordt er altijd ingespeeld op actualiteiten in de juiste doelgroepen. Dit resulteert in vele kwalitatieve afspraken. 

Nedflex

Eurofins Agro

Eurofins Agro

  • Marktonderzoek
  • Klantpanel
  • Online onderzoek

Door het opzetten van het klantpanel, altijd een respons van meer dan 25% op online onderzoeken.

Hierdoor heeft Eurofins Agro altijd snel en onderbouwd antwoord op haar vragen.

Eurofins Agro

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Verder zonder cookies