Welke optie kiest u?

Om gebruik te maken van de NPS-actie kunt u kiezen uit drie keuzemogelijkheden:

•    Optie 1: Prosu benadert 150 van uw klanten en brengt uw klantloyaliteit in kaart. U ontvangt een volledige dataset met alle onderzoeksresultaten voor slechts € 850,-.
•    Optie 2: Prosu benadert 150 van uw klanten en brengt uw klantloyaliteit in kaart. U ontvangt een volledige rapportage inclusief aanbevelingen voor slechts € 1.050,-. 
•    Optie 3: Prosu benadert 150 van uw klanten en brengt uw klantloyaliteit in kaart. U ontvangt een volledige rapportage. Deze zal daarnaast door Prosu worden gepresenteerd bij u op locatie voor u en uw collega’s voor slechts € 1.250,-.

Uw voordelen

Hoe waarderen uw klanten u werkelijk? Zijn ze loyaal? Maak uw klant belangrijk door hen oprecht aandacht te geven. Tevreden klanten vormen een solide basis voor succes en groei. De Net Promoter Score (NPS) is een handig hulpmiddel om uw klantloyaliteit te meten en uw klanten de gelegenheid te geven om hun verhaal te doen. Hierdoor voelen zij zich gehoord, wat bijdraagt aan uw klantrelaties. Maak dit jaar nog kennis met de NPS-methode en krijg:

•    Inzicht hoe uw klanten over u denken;
•    Inzicht in praktische verbeterpunten;
•    Deze inzichten op individueel en groepsniveau;
•    Goede input voor uw marketingplannen voor 2020!

Wacht niet langer en vraag uw NPS-onderzoek aan! Hiernaast kunt u aangegeven van welke  optie u gebruik wilt maken en kunt u uw gegevens achterlaten.

Ja, ik wil graag gebruikmaken van de NPS-actie
Ik kies voor:
Mijn gegevens

* verplichte velden

Naam*
Functie
Bedrijfsnaam*
Telefoonnummer*
Opmerkingen

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Verder zonder cookies