U bent druk met de voorbereiding voor de beurs: folders drukken, beursacties opzetten, beursstand opbouwen etc. De bezoekers komen pas in beeld als u al op de beurs staat. Maar zijn de mensen die u graag wilt spreken daar wel aanwezig? Daarom is het van belang om hen persoonlijk uit te nodigen. Zo kunt u de in de beurs geïnvesteerde euro’s nog beter laten renderen.
Prosu Databased Marketing kan ervoor zorgen dat de mensen die u graag wil spreken daadwerkelijk naar de beurs toekomen, door de potentiële bezoekers namens u benaderen. Dit kan zowel per e-mail als per post. Daarnaast raden wij u aan om ook een selectie per telefoon te benaderen. Het persoonlijk uitnodigen van bezoekers zorgt voor een nog hoger rendement van de geïnvesteerde euro’s in de beurs.
Door voorafgaand aan uw beursdeelname afspraken met potentiële klanten in te plannen, haalt u meer rendement uit uw beursdeelname. U geeft uw prospects extra aandacht, en dat wordt gewaardeerd. Daardoor bent u niet meer aan het toeval overgeleverd, maar uw eigen initiatief maakt de beurs tot een daverend succes.
In dit najaar staan weer veel agrarische beurzen op de planning. Wilt u meer weten over hoe u meer rendement uit uw beursdeelname kan halen? Neem dan nu contact op met Lisanne Andeweg via Lisanne Andeweg of bel Lisanne via 088 00 66 123