De afgelopen vier maanden stonden bij Prosu Databased Marketing in het teken van de workshops over het mediagedrag van agrariërs. Na afloop van de workshops blijkt dat de mate van online activiteiten van de agrariër de agribusiness verrast. Ook de mogelijkheden van WhatsApp gaan nader bestudeerd worden.
In totaal werden maar liefst zeven workshops gegeven, waarvan zes in Nederland en één in Vlaanderen. Elke workshop werd druk bezocht met een piek van 26 deelnemers!
De resultaten
Tijdens de workshops ‘Mediagedrag van agrariërs’ werden resultaten gepresenteerd uit het gelijknamige onderzoek dat Prosu heeft uitgevoerd. Deelnemers van de workshop kregen zowel bevestiging van hun verwachtingen, als verrassende ontwikkelingen te horen. Zo wisten de meesten dat agrariërs steeds meer online actief zijn, maar niet dat het zakelijk internetgebruik met ruim 20% is gestegen. Ook het WhatsApp gebruik onder agrariërs en het contact dat zij via deze weg met hun leveranciers hebben bleek een grote verrassing voor de meeste deelnemers.
Met een voorsprong het najaar in
Op dit moment geven wij even geen workshops, maar wees niet getreurd. Na een korte pauze organiseert Prosu op 29 en 31 augustus de Summerschool! Twee dagen gevuld met colleges over online marketing en leadgeneratie. U kiest zelf of u één college volgt, één dag komt of beide dagen uw kennis komt verrijken. Met onze Summerschool doet u kennis op die u gelijk kunt toepassen, zodat u met een voorsprong het najaar in gaat.
Interesse
Heeft u interesse in deelname aan de Summerschool? Meld u dan nu aan of neem contact op met Irene Gaal via irene.gaal@prosu.nl of via 088 – 00 66 123