Onze klanten zijn het bewijs

Lely Nederland

Lely Nederland

"Door de praktische rapportages per Lelycenter, heeft het management de juiste handvatten gekregen om de nodige verbeteringen inzichtelijk te maken en aan te pakken."

Arend Harink - Sales Manager Benelux, Lely Nederland

Duynie

Duynie Holding

  • Marktonderzoek
  • NPS-onderzoek

 

Een extra contactmoment en objectieve feedback door tweejaarlijks een deel van de klantgroep telefonisch te onderzoeken. 

Duynie

Agrico

Agrico

  • Marktonderzoek
  • 0-meting

 

In 3 weken tijd is 33% van de leden van Agrico telefonisch geïnterviewd.

Agrico

Alfa

Logo Alfa Accountants en Adviseurs

  • Leadgeneratie
  • Nationaal Agrarische Database

 

Afhankelijk van de sector een leadpercentage van 5% à 10%.

Alfa

Cargill

Cargill_Prosu

  • Marktonderzoek
  • Imago-onderzoek
  • Klanttevredenheidsonderzoek

 

Een gedegen 0-meting onder klanten en niet-klanten in 4 verschillende landen

De onderzoeken gaven Cargill een duidelijk beeld van haar huidige imago en de huidige klanttevredenheid. Op basis hiervan voert Cargill concrete verbeteringen door.

Cargill

LTO Noord

Logo LTO Noord

  • Marktanalyse
  • Nationaal Agrarische Database
     

Een analyse op ruim 21.000 agrariërs in Overijssel en Gelderland.

De marktanalyse vormt een goed startpunt bij het bepalen van de strategie voor de ledenwerfacties.

LTO Noord

Nedflex

Nedflex

  • Leadgeneratie
  • Afspraken genereren
  • Nationaal Agrarische Database

Een gemiddeld leadpercentage van 10%. 

Door de flexibiliteit van Prosu Databased Marketing en Nedflex wordt er altijd ingespeeld op actualiteiten in de juiste doelgroepen. Dit resulteert in vele kwalitatieve afspraken. 

Nedflex

Eurofins Agro

Eurofins Agro

  • Marktonderzoek
  • Klantpanel
  • Online onderzoek

Door het opzetten van het klantpanel, altijd een respons van meer dan 25% op online onderzoeken.

Hierdoor heeft Eurofins Agro altijd snel en onderbouwd antwoord op haar vragen.

Eurofins Agro

BASF Agro Nederland

BASF Agro Nederland

  • Nationaal Agrarische Database
     

Altijd toegang tot een doelgroepselectie met ruim 43.300 up-to-date adressen.

Prosu houdt de adressen up-to-date, waardoor de marketing- en communicatie-uitingen van BASF Agro Nederland altijd bij de juiste telers aankomen.

BASF Agro Nederland

De Eendracht U.A.

A.V.C. “De Eendracht” U.A.

  • Leadgeneratie
  • Afspraken genereren
  • E-mailing
     

Een constant leadpercentage van ruim 10%. Deze afspraken waren het startpunt voor vele nieuwe klantrelaties.

De Eendracht U.A.

Lely Nederland

Lely Nederland

  • Marktonderzoek
  • NPS
     

Ruim 1.400 klanten bereikt in slechts 1 maand.

Prosu heeft alle klanten benaderd zodat zij hun hart konden luchten. Hierdoor kreeg Lely Nederland praktische handvatten om de klantrelaties te verbeteren.

Lely Nederland