Mediagedrag van agrariërs in kaart

In deze succesvolle workshop is het mediagedrag van agrariërs in Nederland en België besproken. Naar aanleiding van eigen onderzoek gaf Prosu Databased Marketing een beeld van het mediagedrag van agrariërs. Doordat we het onderzoek al jaren uitvoeren, hebben we ook inzicht in de ontwikkelingen. Ook in de agrimarketing is online communicatie de trend. Maar hoe speelt u daar volgend jaar op in? Voor iedereen die de workshops in 2016 gemist heeft, presenteren we de resultaten van vorig jaar in een serie whitepapers.

De Thema's

De serie bestaat uit de volgende thema's:

1.  Online: inzicht in het internet en e-mailgebruik.

2. Sociale media

3. Offline: het lezen van vakgerichte post & vakbladen

4. Meest gelezen vakbladen per sector

5. Het gebruik van mobile devices & apps
    

Meer weten?

Kunt u niet wachten op het volgende thema of wilt u meer weten van een onderwerp? Neem dan contact op met Lisanne van der Heide via 06 514 307 80.

Stuur mij deze whitepaper

Vul hier uw contactgegevens in en ontvang direct de whitepaper van deze week!

Naam*
Bedrijfsnaam
E-mailadres*
Telefoonnummer